Minden normális ember az egész éves robot után pihenésre vágyik. Így vagyok ezzel én is. Csakhogy, én alapos megfontolás tárgyává teszem, hogy hol is töltsem el a szabadságomat.

1. Először is, eszem ágában sincs tengerpartra menni nyaralni, mert a pancsikázás közben állandóan tele menne a szám a sós vízzel. Fúj, de útálom! Meg az ember állandóan amiatt izgulhat, hogy valami vízalatti szörnyeteg épp a lábába harap. Hiányzik ez nekem, hogy állandó rettegésben teljen a nyaralásom?

2. Másodszor, azért nem megyek tengerpartra nyaralni, mert az időjósok is megmondják, hogy magas az UV-sugárzás, ami ugyebár bőrrákot okozhat. Mivel nem vagyok egy öngyilkosjelölt fajta, így eszem ágában sincs kitenni magam ilyen kockázatnak.

3. Hegyekbe azért nem megyek nyaralni, mert a fákról, bokrokról, fűről állandóan a kullancsok támadásától kellene tartani. Minden este azzal telne a jól megérdemelt pihenésem, hogy végig kurkásszam a testem a dögök után kutatva, mert azok nyilvánvalóan máris beássák magukat valahova a bőröm alá, amivel minden további nélkül egy agyhártyagyulladást, esetleg halált is kockáztatok. Kell az nekem? Kell az ördögnek, de nem nekem!

4. Sátorral sem megyek sehova nyaralni, mert akár borítékolni is lehet, hogy valami orkánt kifogok, ami az egész hóbelebanc cuccot elvinné, ha én nem védeném a testemmel. Azt meg ugyebár ki kellene kötni egy fához, hogy engem se vigyen el a szél. Amilyen szerencsém lenne, pont abba a fába csapna bele a villám, ami megint az egészségem rovására válna, hiszen kénytelen lennék idő előtt meghalni. Nem vagyok teljesen őrült, hogy ekkora bolondságot csináljak!

5. Tételezzük fel, hogy túlélném a villámcsapást valami isteni szerencse folytán, akkor még mindig ott lenne az, hogy a viharban gatyáig ázom, ami kész tüdőgyulladás lenne. Ha még jégeső is társul mindehhez, akkor meg csupa kék-zöld folt lennék. Na, hát én sokkal normálisabb vagyok, hogy ilyen macerának tegyem ki magam!

6. Sátorral azért sem megyek nyaralni, mert a kempingek állapota kész biológiai katasztrófával fenyeget. Amilyen a közfürdő és közvécé, ott az ember csak szabályos baktériumtenyészet - bázis lehet. Na, azt már nem! Én ugyan nem fogok semmilyen bacilusnak a házigazdája lenni! Nem hülyültem meg!

7. Szállodába azért nem megyek, mert a szomszéd szobában alvó orrsövény-ferdeséggel küszködő egyén horkolását kellene hallgatnom, amitől én hogyan is pihennék, amikor azért mentem volna elvileg oda?

8. Szállodába azért sem megyek, mert mindig lábujjhegyen kellene közlekedni, hogy mások pihenését ne zavarjam. Mivel nem vagyok egy baletttáncos, kell a tályognak az, hogy ilyen lábizom gyakorlatot kelljen csinálnom.

9. Azért meg pláne nem megyek nyaralni máshova, mert a reggeli tejeskávém íze tuti, hogy egészen más lenne, mint amit én megszoktam. Márpedig, az olyan alap, amivel az egész napom hangulata meg van határozva. Hiányzik az nekem, hogy egész idő alatt csak az én jó, finom kis tejeskávém járjon az eszemben, ahelyett, hogy a különféle érdekes látnivalókat szemlélném? Az egész nyaralás kész csőd lenne!

10. Tulajdonképpen, ha jól megnézem, ezeket mind képeslennék elviselni, ha nagyon akarnám, de minek tegyek erőszakot magamon? Mivel egy lyukas vasam sincs arra, hogy ezeket a nyaralásokat kivitelezzem, így alapból megmenekülök ezektől a szörnyűségektől! Nagyon is jól járok, mert istenien érzem magam itthon a szobában, hiszen itt nem égek le, nem lesz bőrrákom, tüdőgyulladásom, agyhártyagyulladásom, szívinfarktusom, meg mindenféle randaságom. És itt a finom tejeskávém, amit csak én tudok úgy elkészíteni ahogy kell, csak abból a tejből, amit szeretek, csak azzal a kávéval, amit szeretek. Tök jól érzem magam! Tényleg jól érzem magam! Akár hiszed, akár nem, én igenis jól érzem magam! Hurrá!

Ugye, hogy igazam van? Egészen jól nyaralok!

 

Szerző: Kyrkee  2009.07.03. 13:20 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kyrkee.blog.hu/api/trackback/id/tr231224353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kzella · http://holabda.blogspot.com/ 2010.06.01. 23:33:42

Nem feküdtem le, mert fájt a fejem,de a zenédet hallgatva olvasom a blogodat, remekül szórakozom.
Köszi, már a fejem se fáj,lefekszem.
süti beállítások módosítása